SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL

Installasjonsveiledningene til hvert produkt kan du finne to steder:

  1. Under «Nedlastninger» i ordrebekreftelsen du mottok fra oss.
  2. Under «Nedlastninger» på Min konto.

Dersom du ikke opprettet en konto da du kjøpte produktet, vil ordren din automatisk bli linket til din konto når du oppretter den etter kjøp.

Alle våre produkter leveres digitalt i form av en produktnøkkel til spillet eller programvaren. De fleste produktnøklene leveres automatisk på epost etter at betalingen er vellyket. Sjekk også Søppelpost/Spam Folder, den kan i noen tilfeller havne der.

Eventuelt kan koden hentes på «Min konto». Hvis du ikke opprettet konto da du kjøpte, vil ordren automatisk legges til kontoen når du oppretter en konto.

Slik finner du koden:

  1. Gå til «Min konto» ved å trykke øverst til høyre på nettsiden: «Hallo, [ditt navn]»
  2. Trykk på «Ordre«. Finn riktig ordre ID og trykk på «VIS» helt til høyre under overskriften «HANDLINGER».
  3. Under totalsummen på ordresiden finner du produktnøklene til hvert produkt du har kjøpt.

DERSOM DU IKKE FINNER PRODUKTNØKKELEN:

Dersom produktnøkkelen ikke står oppført på ordresiden, vil denne automatisk bli sendt til deg på mail innen én time fra kjøpstidspunktet (mandag – søndag kl. 10:00 – 23:00).

Har du ikke mottatt produktnøkkelen etter to timer, ta kontakt med oss

Microsoft Office:

Feilmelding: Produktnøkkelen er aktivert maksimalt antall ganger (feilmelding etter installasjon)

Sørg for at du har lest installasjonsinstruksene nøye først. Hvis det fortsatt ikke løser problemet, ta kontakt med oss.

Feilmelding: Produktnøkkelen er allerede brukt (feilmelding på https://setup.office.com før installasjon)

Ta kontakt med oss.

Microsoft Windows:

Feilmelding: Produktnøkkelen virker ikke

  1. Har du sjekket at du har kjøpt riktig Windows versjon? Du kan f.eks ikke aktivere Windows 10 Pro med en Home-nøkkel. Da må du installere Windows på nytt.
  2. Gjelder dette oppgradering fra Windows 10 Home til Pro, eller aktivering av Home N / Pro N, se informasjon her:
    – Oppgradering fra Windows 10 Home til Pro
    – Informasjon om Windows 10 Home N & Pro N

Feilmelding: Produktnøkkelen er allerede brukt:

Ta kontakt med oss.

Alle andre produkter:

Feilmelding: Produktnøkkelen er allerede brukt:

Ta kontakt med oss.

Feilmelding: Produktnøkkel er ugyldig, eller andre lignende feilmeldinger:

  1. Har du fulgt aktiveringsprosedyren riktig? Se hvordan du finner installasjonsveiledningene i øverste spørsmål på denne siden.
  2. Har du sjekket at produktet du har kjøpt aktiveres på riktig enhet, konsoll eller platform? (f.eks, PC eller Mac? Steam eller Origin? Xbox, PS4 eller Nintendo?
  1. Finn varene du ønsker. Bruk enten søkefeltet øverst i midten, eller finn frem til produkter i kategoriene. Hvert produkt har en egen produktinfo-side, med informasjon om produktet.
  2. Legg varene i handlevognen. Bruk Kjøp-knappen på produktinfo-siden for å legge produktet i handlevognen. Øverst til høyre har du knapp for å se handlevognen. Det vil ikke komme noe fraktkostnader ettersom alle produktene er elektroniske. Fra handlevognen, kan du også fjerne varer.
  3. Gå til kassen. Når du har lagt varer i handlevognen, og er klar til å sende bestillingen, velg Fortsett til kassen nederst til høyre. Trykk så på «Send ordre» for å gå videre til betaling.
  4. Betaling skjer enten via PayPal eller Vipps.

Betaling:

  1. Vipps: Tast inn ditt mobilnummer på betalingssiden som dukker opp. Du vil deretter få en forespørsel på din mobiltelefon om betaling av ordren (Sørg for at du er innlogget på Vipps-appen).
  2. PayPal: PayPal støtter VISA, Master Card, Discover Card og American Express. Du er ikke nødt å være en registrert PayPal-bruker for å betale.
    a) Dersom du har en registrert PayPal konto, logger du inn på din konto når du blir bedt om det, og fullfører betalingen.
    b) Dersom du ikke har en PayPal konto, velger du alternativet “Betal med kort” når du blir videresendt til PayPal under betalingsprosessen. Her kan du betale med ditt bankkort uten å måtte logge inn.

Hvis ingen av trinnene ovenfor løste problemet ditt, kan du kontakte oss her: